21 september 2008

En vän står vid din sida när det verkligen gäller.

Tralalala... Lyssnar på Blues - en vän :) Stämmer så bra allt han säger.

Ja denna helg har bestått av fest och fest för ovanlighetens skull fy fan säger jag haha :)
fredagen vart utgång med jennifer... Satt först hemma med älsklings gumman Linda.. vi drack lite vin och sen kom malin och hämta mig och jag åkte hem till Jennifers kille Jimmy :)

Även på dagen där så åkte mitt knä ur led.. Skulle sätta mig på bussen och pang sa det.. ajajajajaja :s Fast jag klara mig bra iaf.. har lite ont men fan jag har dansat runt i högklackat hela helgen lång :) Haft en helt okej helg..

Fortsättning på fredags kvällen.. vi satt och drack och snacka en massa jag, jennifer, jimmy och daniel.. sen knacka jimmys granne på... En gubbe från Söder i sthlm.. :) haha och han följde med ner till bill o bob först men sen blev vi av med han till slut.. Vi drog vidare till bmb och sen vart det dans och massa snacka och grejer.. Jätterolig kväll iaf :) haha bror min hade varit på firma fest.. haha vilket fyllo :)

Lördagen bestod av att åka hem till Anette och käka mat och snacka massa skit... sen drog vi vidare hem till Jenny och drack och snacka en massa... Hur gulliga tjejer somhelst.. Tack Anette, Jenny och Ellika för en grym förfest :) Skönt och få prata ut :)

Vi tjejer drog sen ner till Harrys/Riva och drack och hade oss.. Sen ringde diana vid kvart över 11 då var det dags att springa över till konrad.. Var helt okej.. och min lilla gumma vart dyngrak.. Så jag ringde min snäääällla bror som kom och hämta oss och skjutsa hem.. ville inte att gumman min skulle gå lr åka buss.. Hon hade väl somnat ;) haha Vi beställde mat sen kom Daniel och hämta oss och skjutsa hem mig, Lindah och Diana :) Jag mitt smarta pucko.. fattar inte varför jag ens skulle beställa hem mat.. Ställde den på bordet och sen la ner mitt huvud på kudden och tvärdäcka haha vakna upp vid 6 och var jättehungrig men nej inte kan man äta den maten då haha :S Usch usch :P

Vakna vid 10 imorse och var någerlunda pigg, ringde morsan och nu sitter jag här på landet igen och börjar vakna lite till liv.. denna kväll blir en kväll framför tvn.. One tree Hill och Greek idag ju ;)

Och nu börja Gossip Girl repris.. kan vara nått avsnitt som jag missat men men det får vi se...
Imorrn blir det stan med mamma... :) ska bli roligt...

Nu dags för Gossip Girl...

p.s Kryssning nästa söndag ;) Galet :P
Pusspuss

Inga kommentarer: