8 september 2008

Hedemora :)

Fredagen börja som ni läst tidigare :) klockan 5 satt jag och gumman Diiana och käka på gränden.. Gott gptt gott :) Drog till bolaget och sen vart det pictures för en öl :) Men våran väska vart så tung efter bolaget så vi fick ringa efter skjuts till station :) Tack bror för skjusten :D

Satt på stationen en timme och drack öl, Kände oss som alkisar :) Halv 9 kom tåget mot sala och vi var på väg :) Väl framme i sala var tåget till Hedemora försenat en kvart och självklart jag när jag dricker vart jag kissnödig just nu vi gick ut :) så där fick man stå en hela kvart och hålla på och kissa på sig.. men en öl fick man i sig :)

10 i 10 var vi äntligen i hedemora.. Drog i väg ett sms till Thomas och så kom han :) Vi fick en sightsing i Hedemora innan vi drog vidare till grådö där thomas bor... Ja den turen tog väl kanske typ 5 min haha sen hade vi sett hela hedemora :D Och den omtalade kingen ;)

Hemma hos thomas vart det massa prat, massa öl, åka buss och ta 5 :) Hmm ja man kan ju anta vem som inte gilla spelet dan efter... haha Stackarn thomas spydde hela dagen lång typ haha :)
men jag och diana sov så gott.. Upp käka pizza.. La oss och sov igen för folket skulle ju inte komma förrän vid 6 sa Thomas till oss :) Hoppar in i duschen vid kvart i 5 kanske.. när man kommer ut då säger thomas att det ska komma en kille strax... schysst tänkte vi som knappt hade fixat oss... Diana hoppar in i duschen och jag har precis börjat sminka mig när Jonas kliver in innanför dörren haha :D

18.45 var det dags för fotboll, jag och diana och grabbarna :)
Hel kul kväll alla droppa in efter ett tag vi var väl iaf en tio pers hemma hos thomas... Sen vart det dags för den omtalade kingen :D haha Jätte mycket folk inne i den lilla puben och ja.. när man kommer in har dom INGEN musik... haha vart helt chockad och där är folk en hel kväll utan musik.. vad fan är det för fel börjar man undra.. haha :) Men jättekul hade vi iaf... Mitt i alltihopa inne på Kingen träffa jag en skit rolig tjej... Alltid kul och träffa nytt folk :)

Ja, så kommer vi till den största händelsen på hela helgen :) När vi väl skulle åka därifrån fick jag ju tjata ihjäl mig på Diana så hon kom med nån jävla gång.. Efter mycket om och men kom hon med och frågade om 2 grabbar fick följa med.. men nej det fick dom inte.. Vi börjar köra och pang säger det.. Ett glas kastar ena killen på bilen och alla flyger ur... Bråk och bråka... thomas fick näsan slagen och johan aka katten :) stackarn fick ögonbrynet spräckt...

Alla klara sig iaf och det var slutet på den kvällen... Söndagen bestod av att jag och diana sov till typ halv 4 :) Upp och käka pizza återigen och sen bar det av till station halv 9.. hem mot västerås igen.. Fast nu kom ju problemet upp att vi inte kunde hämta ut nå biljetter i hedemora haha :) Lycka till sa han på tåget :D men vi kom hem till slut iaf...

Grym helg.. alla var jättetrevliga :) tack för en bra helg i Hedemora... Our guys Diana ;)

Idag sov jag hos agnetha, väntar på att pappa ska ringa så ska vi åka över till Farfars (R.I.P) lägenhet och kolla vad som finns kvar...

Dags och kolla på lite greek nu.. Bilder från helgen kommer upp senare... Puss

Inga kommentarer: