4 september 2008

Jävla cp :S


Ja ibland kan man f*n bli förbannad... Dan började med att man blev ute låst för att man glömt nycklarna inne hos mor sin såklart... Kissnödig som satan så fick man vackert sitta i en timme och vänta på mamma innan hon kom.. suck :S


Ja resten av dagen har varit lugn... planerat lite inför morgondagen då jag och Diana åker till Hedemora :D En Weekend in Hedemora :D haha Hel dag på stan först lr ja helkväll. ut och käka och sen ta en öl och snacka en massa skit bara så underbart härligt. Halv 9 drar tåget iväg med oss till hedemora.. Dags för en party i helg ute i skogen :)
Nu ska man bara upp 8 imorrn för att jävla SJ ska jävlas med en... men men..
Vart tekniskt fel på sista sidan när jag tydligen köpt biljetten så jag prova igen och då vart det samma igen... kolla mitt konto och då såg jag att dom ska allt dra 2 ggr och jag har inte ens ett boknings nr eller nått.. Så nej nej inte fan ska dom få dra mina 116 kr heller :D

Längtar tills imorrn, hoppas bara allt löser sig med SJ men tror inte att det är några problem direkt... :) *Hoppas iaf*

Skönt och lätta sig hjärta lite granna...
Puss på er se om jag hinner skriva lite innan jag drar imorrn annars.. Får ni alla ha en toppen helg ;) För det ska jag och min gumma Diiana ha :D

Inga kommentarer: