18 september 2008

Onsdags bravader med Linda ;)


Älsklings gumman och jag börja dagen med att gå till Coop och handla..
Båda två var sugna på alkohol så efter vi handlat gick vi först hem till agnetha och sen drog linda hem till sig och jag och syrran lagade tacos... :)

Efter det drog jag hem till linda.. hällde upp ett glas vin och linda en öl :D Gott, nu vart vi människor igen ;) hehe :)

Efter några glas vart JAG sugen på att gå ut, ovanligt lr inte ;) haha Drunda på med Agnes On and On :D Min och lindas nya favorit låt :) Sen fixa vi oss och drack och snacka skit :)

Sen drog vi ner till konrad.. min älskade bror hade ju agnes i bilen :D Underbart ju så vi fick dundra på den hela vägen ner också :D

Skit lite folk inne på konrad men som vanligt hade jag och älsklings gumman kul..

Tack gumman för en kul kväll... Älskar dig Puss gumman <3

Inga kommentarer: