12 september 2008

Fest ikväll <3 I love it

Jajamensan ikväll är det fest med min gumma Diana.. Känns så himla skönt att vi två börjar umgås igen.. Längesen nu... Älskar gumman min :) Så nu sitter jag hemma hos syrran och väntar på att våran mat ska bli färdig... pommes med vitlöksbröd och creme fraiche :) *mums*

Sen väntar jag på att Diana ska jobba färdigt och sen ska vi dra över till Pappa och hämta lite grejer :D Hälsa på och så :) Sen bär det väg hem till syrran igen och dricka en massa vin och öl och prata och ha allmänt jävla kul som bara jag och diana kan ;)

Idag har jag varit ner på AF helt jävla värdelöst om jag får säga min mening, sitta en hel timme och lyssna på utbildningar som en annan kan lr vill inte gå på... visst truckkort fanns och det kryssa jag i men men... det prata dom ju inte så jätte mycket om heller :S

Jaja.... nu är det dags för mat... *mumma*

Puss och kram och Party on ;) I love it ;)

Inga kommentarer: