25 september 2008

On and On...


Ja, så har lite dagar gått och under 2 dagar nu har jag umgåtts med min ängel Linda :)

Du är den bästa vän man kan ha. Tog det lugnt och koll film igår kväll. Grymma är vi på att välja film... "min brors flickvän" och sen såg vi "P.s I love you" vilka bra filmer :)
Har varit jättekul och umgåtts med min ängel. Så skönt att vi bara kan ligga där och moffla och inte bry oss om nått inte känna det där att vi måste prata med varandra.. Senare på kvällen vart man ju trött och drog dåliga skämt så bara jag och linda garvar ihjäl oss på haha
Kommer du ihåg linda.. haha är det Beredd ;) Japp hahahaa ;)
Idag åkte jag och linda och gjorde lite ärenden.. Haha och dom håller på att göra om gatan där vid linda och vi fick störa dom och åka förbi minst 4 ggr.. sista gången försökte vi gömma oss :)
Sen vart det minigolf ute på Hälla.. Ronny 1 jag 2 och lilla linda 3 :D
Sen hem och så dela vi på 2 öl käka lite mat och dog i soffan :D hahaha
Nu sitter jag här hemma på landet och borde packa inför den kommande helgen..
Utgång fredag och lördag.. och kryssning på söndag :) Full fart vill jag lova :D
Nej ska glo vidare.. information om allt som hänt kommer senare..
Och linda älsklingen... Tack för dessa 2 dagar och imorrn syns vi igen ;) Puss

Inga kommentarer: