3 september 2008

Onsdagen


Dagen började med att jag vakna vid halv 12, typiskt tänkte jag när man väl får sova så kan man inte, nu tänker ni nog alla va?? Halv 12 haha... ja men har man vänt på dygnet så har man haha :) Då är det hårt att gå upp vid halv 12 :)

Mamma har ju ringt och väckt mig 2 dagar i rad... först klockan 10 och sen 11 och då när hon väckte mig 10 lova hon att inte ringa vid den tiden dan efter.. haha så en timme senare ja då ringer hon.. haha men det är min mammi <3


Jag och mammi åkte iväg till Coop Forum och inhandla spik till mig för jag ska ju vara duktigt och fixa mitt rum nu :) Äntligen haha Usch ser ut som skit här verkligen men men...

Men iaf inhandla spik var allt som hände sen vart man fast vid tvn och snacka med mamma och så... Men imorrn har man lovat stora syrran Malin att vara barnvakt till ängeln Lukas <3>

Och snart är det helg och då är det dags för mig och min gumma Diiana att först ta en hel dag på stan, käka och ta en öl för att sen dra till Hedemora :) Ja jag vet mitt i ingenstans men fan vad kul vi ska ha :) Röjja i hålan :P haha Diiana min gumma <3
Nej, dags för att myspysa framför en film och försöka somna, är ju säkert lätt (NEJ) :D
Puss

Inga kommentarer: