5 september 2008

SJ


Ja, här sitter man då klockan halv 9 på morgonen och allt har hänt känns det som. typsikt mig säger jag bara.. Duktig som man är ringer man självklart upp SJ klockan 8, får prata med en jättetrevlig tjej som hjälper mig med allt :) men när vi nästan är klara JA då ska min CP telefon skita sig och lägga av... tack för den tänkte jag.. snabb som fan så ringde jag upp återigen men hamna hos någon annan tant, men då ringde samtidigt den här tjejen upp mig så jag la på med den andra tanten trodde jag men nej, ja la på det inkommande samtalet.. SUCK haha..

Ringde upp återigen och fick prata med samma snälla tant som sist.. skämmiga här är att hon hade hört mig säga skit skit skit haha :D Allt löste sig iaf, den snälla tjejen jag pratat med innan hon hade fixat allt och tanten kunde ge mig ett boknings nr... Fan bra start på dagen alltså :) Haha

Men tack för att alla på SJ eller iaf dom jag prata med var suveräna... Jaha, man kanske ska vila en stund till tror jag sen upp och börja packa och fixa och dona... Brorsan kommer ju och hämtar mig klockan 3 har ju lovat att hjälpa honom.. tyvärr vet jag inte med vad förutom att det är nått på Ikea, dum som jag är så frågar jag inte haha får väl bara nått lika tungt som den där tvättmaskinen igen :D Men man ställer ju upp för sina syskon såklart :)

Dag för en vilopaus sen börjar den grymma dagen :D Längtar tills klockan blir 5 :D

Weekend in hedemora ;) Yeah! Puss

Inga kommentarer: