17 september 2008

Wall E <3 I love it


Bästa filmen jag sett. Så himla söt rakt igenom... Älskar den :) Blir helt kär verkligen hehe :)

Idag vakna jag vid 10 i 10 av att bror ringde.. Upp klä på sig och sen dra iväg till Ikea, hjälpa han och bära två tvbänkar, lr ja 3 vart det tills slut.. Sen nu sitter jag här hemma och glor.. börjar bli trött igen..

Men om 40 min så ska Linda ringa och då ska vi ut och gå.. haha bli duktiga utav oss nu ;) haha

I måndags var det begravning för Farfar det gick ganska bra.. grina 2 ggr tror jag... Sen var det kul och träffa sina fastrar och prata och så.. Verkligen inte ofta man få göra det.. Tråkigt att det bara är under såna omständigheter vi träffas.. :S

Igår vart det bara en latdag.. Mathias kom över hit till syrran och vi 3 gick och käka på donken.. Sen vart det och se film. Kung fu Panda och sen efter det TopModel/Idol :) Sen kom den sötaste, bästa filmen någonsin... Wall E :D I love it <3

Nej dags och kolla vidare lite och hoppas att man inte somnar innan Linda ringer.. För annars är man körd.

Puss och kram Love it <3

Inga kommentarer: