2 september 2008

Helgens Bravader ;)


Helgen vart ganska lång för min del :)

Startade i Onsdags med att festa med älsklingsgummorna Linda och Diiana :)
Vart lite av en impuls men jäklar vad kul vi hade iaf :) Diiana gumman lyckas alltid på något sätt bli så himla full när jag är med.. haha undrar vad som händer :) Förfest hemma hos Daniela vart det sen bar det av till Konrad,
ojoj längesen man var där... Nu när man fick insyn på BMB är det bara det som gäller hehe :)
Jag drog på efterfest och vi la oss väl vid halv 4 på morgonen :) Snacka om allt mellan himmel och jord :)

Torsdagen var man ganska så trött men hade lovat bror min att hjälpa honom bära en jävla tvättmaskin,
jobbigt som f**n vill jag lova, slockna en stund hemma hos han sen vart det hem till syrran byta om, hälsa på kusin cilla som är gravid :) Sen vart det en tur till bakislinda :D Vi drog och käka pizza sen vart det en tur till Ikea,
Efter det vart det hem syrran och fixa sig lite... Ole skulle ju komma på besök :)

Jag, Linda, Ole och Daniel satt hemma och drack och bara var allihopa tills ja, klockan vart väl halv 4 åter igen :) Upp tidigt på fredagsmorgonen för Ole skulle med tåget till sthlm sen drog jag och bror och hämta Öl, träffa pappa en snabbis, sen hem övertala Linda att börja supa igen :D Så vart det fest som vanligt,lite folk på BmB men kul som fan hade vi :) I fredags vart det direkt hem och sova.. lite småslitna sådär haha :)

Lördagen kom och jag och agnetha drog ner och käka langos på marknaden *mums*
Sen skulle vi stå för förfesten... Vi blev väl upp mot en 15 pers där till slut, hur kul somhelst sen drog vi ner till BmB, jättemycket folk men kul kul :D Efterfest som vanligt och denna sluta vid halv 7 på morgonen..

Söndagen drog jag, fiia, agnetha återigen ner på marknaden och käka langos *mums* :)
När vi väl kom hem mådde alla piss så alla somna :) hehe... Det var min långa helg iaf..

Måndagen igår vart bara att ta det lugnt, käka tacos med syrran och glo på tv.
Idag drog jag hem till mamma, har tvättat och kollat tv... :)

Nu är det dags för sängen :)

Pussar och kramar



1 kommentar:

Anna sa...

Nu kommer jag att "följa" dej här... Hoppas att allt är bra med dej.
Kram Anna