3 september 2008

Linda min älsklings gumma <3


Tänkte ta ett inlägg och ägna det åt min absoluta favorit här i världen och det är min älsklings gumma Linda.

Aldrig någonsin träffat en bättre vän än dig, trodde aldrig att vi skulle bli såhär bra vänner som vi blev, när vi stod där och packa upp tonfisk och räkor på gamla jobbet :)

Jag hitta min själsfrände när det kommer till vänner <3>

Du är den som gett mig massor av glädje i livet det senaste året och det tackar jag dig för. Är så glad att du finns i mitt liv, förstår inte hur jag har klarat mig utan dig i mitt liv tidigare. Du är en underbar vän och dig släpper jag aldrig.

Vi har hittat på många tokheter verkligen. Och det är bara du och jag som kan hitta på såna sjuka grejer.

Vill helt enkelt bara säga till dig gumman att jag älskar dig och du är BÄST glöm inte det.

Tackar vad man nu än tackar varje dag för att du finns i mitt liv.

Du har alltid funnits där för mig när jag behövt dig och du vet att jag finns ALLTID här för dig gumman.


Puss gumman <3>

Inga kommentarer: