10 september 2008

Nöjd med mig själv :)


Idag har jag möblerat om,städat (okej inte dammsugit än), och fixat tvätten som var 3 tvättkorgar.. haha fann kläder jag knappt kom ihåg att jag hade :D Man klagar på att man inte har nå kläder men va fan.. har ju hur mycket somhelst :D
Känns så skönt i huset nu... Mysigt vart det nu när jag fick ordning och reda :D

Dagen annars har varit lugn och skön.. Bestämde med gumman min Diana att på fredag är det fest igen :D Hehe :) Tråkiga är bara att vi är här i västerås.. fan måste dra någon annanstans och festa igen så kul och komma bort från stan :)

Dags för en film, ska se hur långt jag kommer på Happy feet idag innan jag somnar :D haha får alltíd kolla samma film typ 3 kvällar i rad... somnar ju till dom jämt :D

Puss och kram och godnatt ;)

Inga kommentarer: