25 oktober 2008

25 års fest ikväll...


Ikväll är det 25års fest för stora syster Agnetha :) Hon fyllde den 16 oktober så nu är det dags att fira av henne :p Ska bli kul och festa med älsklingsgumman Linda och mina syskon igen. Dom bästa festmänniskorna man kan festa med :) Har alltid så kul med dom :) Igår festa jag med Simona, Hanna och Jessi :) Jättelängesen det var vi alla 4 och vilka tokigheter vi har gjort :D Så kul och snacka gamla minnen och sen dra ut på krogen och shaka loss. Synd bara att jag och jessi tappa bort Hanna och Simona haha :D Knasigt men men.. Kul hade jag iaf. Bror min kom till Bmb också och shaka loss lite sen drog vi och käka på Safetts.. *mumma* Sen efter det tog vi taxi och skulle åka hem till bror och sova men jag hoppa av efter halva resan och traska till Mr C haha :) Idag kom Malin och hämta mig och vi drog ut till mamma lämna småpojkarna och sen åkte vi ut på hälla en stund och Malin köpte nya kläder till kvällen :D Sen köpte vi donken och sen hem och nu sitter vi här, jag helt stendöd men diggar musiken så bra så :) hehe man måste ju bli partysugen :D Fest ikväll med dom bästa..

Vill bara lämna ett avtryck till min älsklings Linda och tacka henne för att hon finns i mitt liv, Du är bäst gumman, vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv. Älskar dig gums. <3

och till min kära familj som betyder allt. Tack för att ni finns där för mig när jag behöver er. Älskar er. Miljoner pussar
Love <3

Inga kommentarer: