30 oktober 2008

Veckan som varit..


Har varit barnvakt hela veckan lång, upp 7 varje morgon :D man har ju iaf vänt på dygnet igen vilket känns bra :D fast man längtar ju tills den dan man får sova till 10 haha Nu förstår jag folket som njuter när dom får sova till 10 :D Äntligen fattar man grejen liksom haha Igår vart det fest hemma hos Dennis, ganska okej, massa snack och alla körde ölspel, vilket inte var så kul för min del, för dom skulle hjula och självklart är det ALLTID jag som ska fan råka ut för nånting.. Ena kille hjula in i mig och idag har jag blåmärke, visas på bilden men syns inte så bra.. men ont gör det iaf.. På dan igår var jag på Af och snacka och prata, ska på intervju imorrn för en 12 veckors utbildning, ska bli intressant om man kommer in på den, är fan redo för nått nytt och kämpa på och prova på... 8.30 imorrn ska jag vara nere på stan, känns ju bra haha men här kommer man ju upp för skit ungarna ska gapa och skrika varje morgon :D

Idag vakna man upp med den sötaste av dom sötaste ;), Malin ringde och väckte mig så det var bara att klä på sig för att sen dra iväg och hon hämta upp mig, sov typ hela vägen upp till Uppsala, vi kom fram vid kvart i 8.. Han kom in på operation lr ja vad man ska kalla det vid 10 över 11 c.a ganska jobbigt och sitta och vänta och hålla sig vaken dom timmarna.. tror fan jag somna till någon gång sådär.. men vakna lika fort.. Man satte huvudet i händerna så sov man liksom haha.. sen vart det dags för sötungen och åka in och byta bandage och jag och malin fick gå och äta mat, ÄNTLIGEN :D Vi käka i cafeterian och sen gick vi upp till uppvaket där den tjurskallig lille robin väntade oss när han vakna.. Så arg och så envis har man nog aldrig hört honom, men till slut vart allt bra och då vart han den där lilla ängeln igen :D Åkte hem slumra till lite i bilen hem också, fan svårt och hålla sig vaken, fattar knappt att jag är vaken nu ens.. Knas.

Nej dags för sängen aka soffan :D Imorrn är det möte sen får vi se, hem och sova lite till kanske :D Soo long fuckers And to Diana och Linda säger jag bara HANDIKAPP :D *moahahaha*

Inga kommentarer: