9 oktober 2008

Alla mina tankar till den bästa.


Alla mina tankar går till min älskade morfar. Imorrn skulle du fyllt 79år. Minns den dagen eller kvällen du kom hem till oss och du hade druckit lite whiskey och sa till mig att jag var ditt favorit barnbarn och det värmde så mycket. Med tanke på hur många barnbarn du har :) Älskar alla dina historier du hade om vilka bus du gjorde när du var liten och allt om västerås historia. Visst tyckte man det var jobbigt då eftersom man hade hört dom 100ggr men nu uppskattar man det så mycket, vilka minnen... Och dina citat " Äter du nu igen du åt ju igår?" Försökte alltid komma på något bra och säga till svar varje gång men ibland misslyckades man :) och sen " Kom mormor ska vi åka hem och lägga dig för att jag är trött" Min älskade Morfar. Saknar dig nått otroligt mycket men vet att du har det bra där du är nu. Imorrn kommer jag och mamma och tänder ljus för dig och säger grattis till dig. Du är en ängel och var alltid en ängel i mina ögon. Du betyder så mycket för mig. Älskar dig morfar. R.I.P
Idag har varit en bra dag. Mycket glädje och har umgåtts med familjen. Imorrn blir det och umgås med Diana älsklings gumman. Käka nå gott och titta på film och snacka skit som bara hon och jag kan :D Ska bli kul och skönt att inte göra nå så speciellt..Fast det kommer ju kännas att man inte ska gå ut haha var ju evighetersen jag tog det lugnt på en fredag... Sen på lördag får man ju då se vad som händer... får väl se vad som händer men men... fan vad duktig man är om man håller sig :D

Nej dags och försöka sova snart då... om man får för den jävla hostan suck suck säger jag bara... Puss and byebye

Inga kommentarer: