8 oktober 2008

Jävla hosta... Suck


Blir så himla trött på denna jäkla hosta.. Slutar ju aldrig.. Vill bli frisk någon gång. Blir nog en hemma helg för mig för första gången på jag vet inte hur länge.. :S Kanske lika bra och få vila upp sig lite.
Snart är det dags för min lille söta ängel Robin och operera sig.. Under dessa dagar ska jag ta hand om mina andra två änglar.. Isa och Lukas :) Ska bli kul och få umgås med dom :) Söta änglar <3

Varför kan inte allt vara bra för, frisk, ha ett bra jobb, vara rik och ha en bra kille eller ja det sista klarar jag mig fan bra utan.. trött på er :D Haha Som jag brukar säga.. Duger bara till en sak och knappt det ;) Nej då är bara lite småsjuk och vill tycka synd om mig själv därför jag gnäller... jag är inte den som gnäller över mitt liv annars.. tar dagen mer som den kommer. Onödigt och oroa sig så mycket för framtiden. Tänk och gå hela dagarna och vara orolig för hur nästa dag ska se ut. Lev livet så ska du se att allt löser sig till slut. Frågan är bara hur det löser sig men allt löser sig. Är bara så trött på höra ibland hur folk tjatar och tjatar om sina liv m.m... gör nått åt det istället.. Livet blir inte bättre för att man gnäller... Det är inte synd om dom som inte försöker.Man har alltid ett val i livet.. Man väljer alltid själv hur man vill ha det.
Nej nu har jag väl snackat färdigt för dagen.. får inte ur mig nå mer :) Hahaha
Tillbaka till hostan och verkligheten :) Peace and love <3

Inga kommentarer: