6 oktober 2008

Känslor, sjuk och helgen...

Helgen har varit kanon.. :) Självklart jag har ju spenderat den med den bästa :)
I fredags vart det konrad efter mycket om och men med Linda.. Fan rusa runt halva stan innan vi kom fram kändes det som.. Mils lång kö in till lilla konrad förstår inte varför?? Träffa på Emma en helt ny tjej i kön in till konrad... Grymmaste tjejen man träffat på länge. Fan börjar bli chockad.. helt plötsligt kan man träffa nya tjejkompisar.. Inga fittor... :) Lördage bestod av födelesdagfest hos Marie K från ÖB :) Var ca 10 tjejer som drack och käka chips med dip och massa prat :) Jävligt trevlig måste jag få säga.. Sen bar det av till BMB, lång kö men vi hade ju färdkost med oss.. Sorry brudar att ni ställde er i fel kö ;) haha... Träffa på massa roligt folk där inne :) Efter krogen vart det en tripp till safetts men är börja bara jag och linda härja med alla i kön haha snacka om att man kunde ha kul på safetts :) Sen fick man ett telefonsamtal och då drog jag och linda :) På väg till efterfesten hitta vi en barnstol.. Hahah den satte jag mig på och blev fotograferad haha :) TOOOOOK som vanligt när det är jag och Linda ;) Crazy motherfuckers :P Hela dagen igår bara låg jag orkade inte lyfta ett finger suck.. Jag och syrran gick till affären och handla massa gott sen drog jag till pizzerian och köpte mig pizza snacka om gått med bakis mat :D *mumma*
Sen dom senaste dagarna har jag fått ett leende på läpparna... Vill inte säga för mycket för jag vet att det är några som kommer fråga mig 100 saker men vill inte säga nått än så ingen ide att ni en frågar.. Jag kommer till er och berättar sen när jag är säker på min sak ;)

Åkte hem med mamma idag.. Känner mig inte frisk alls, helt tung i huvudet och och bara fryser och svettas.. usch.. tror jag ska ta en dusch snart och försöka få bort den dumma förkylningen som tror sig ska vara på g..
Puss och kram alla människor... Tack för att ni gör min vardag värd att leva. Utan er inget liv <3

Inga kommentarer: