10 oktober 2008

Haha Ja man bor på landet verkligen..

Vakna först av att ringklockan ringde så fint imorse men la mig och sov igen sen ringde mamma 5 min efter det så då var det bara upp och klä på sig, och som vanligt är jag alltid panik kissnödig på morgonen.. men denna morgon när jag kliver ur huset så står det en jävl tjur jävel precis brevid mitt hus och tuggar gräs haha sprang in igen ringde mamma och Hans fick ut och försöka mota bort den haha... Snacka om sjukmorgon och man fick verkligen upp ögonen för att man ja, jag bor på landet haha :) Men den jävla tjuren hann pissa och skita på gården här med haha :) Lämna avtryck gjorde han definitivt... :)

Sen åkte jag och mamma och hämta mormor.. sen åkte vi snabbt ner på stan och sen ut för och tända ljus till Morfar R.I.P Mormor drog upp ett kort på han som hon bär med sig i plånboken och då kom mina tårar... Svårt och se min älskade morfar igen :( Han föddes 10 oktober 1929. Så 79år skulle han ha blivit. Älskar dig morfar.

Nu är jag hemma och bara tar det lugnt lyssnar lite på musik och bara är.. Mormor är här ute hos oss också.. Jag ska ju ändå till Diana som bor i samma hus som mormor ikväll så :) Ska väl börja packa och så snart också tänkte... Dra med lite öl inför helgen lr imorrn :)Skönt att vi inte ska dricka idag så man slipper tvinga i sig ölen bakfull imorrn haha :D
Peace out my friends ;)

Inga kommentarer: