26 oktober 2008

Jävla brudar det finns alltså..

Igår börja kvällen med förfest hemma hos syrran. Jättekul med prat och skämt och skratt och allt. Taxi ner på stan, Härja som vanligt.. ställer oss i kön in på bmb.. Ser en liten lucka framför mig så jag kliver fram och malin efter.. Sen kommer den där idioten en brud och sträcker fram armen över mig och uttrycker sig, ursäkta men ni var inte före mig i kön nyss. Både jag och malin bara det är väl för fan inte vårat problem att du står stilla och inte rör dig framåt... CPPPPP SKADAD BRUD *tokig* Ja, allt sluta med att vi kom in före henne iaf.. snacka om att det kändes bra vill jag lova ;) Ja, vi kommer in och beställler.. går ut och röker för att sen ta oss in till schlager baren.. Vet inte vad det är men så fort jag och malin är där just på samma ställe där inne ska det alltid komma nån jävla brud och börja dryga sig.. Vi ställer oss på en ganska liten plats och dansar i den mån av plats det finns.. sen kommer hon den där idioten (inte hon i kön) och ställer sig och börja vifta med händerna och dansa rakt in i Malin hela tiden.. till slut fick hon nog och puta på henne och då börja hon tjafsa och bråka hela tiden allt för att jävlas men vi gjorde saker som hon inte visste om ;) *mohahahaa* Hämnden är ljuv vill jag lova.. Jag och Linda åkte taxi hem och somna som stockar hemma hos Malin :D Vakna vid 10 och jag trodde klockan var 11 men malin hade tydligen inte ställt om sin haha Vart lite fel där vill jag lova :S Hela dan idag har bestått av att glo här framför daton och tvn... Bara slödag idag. Sen kom busungarna hem och dom härjar bara grinig och tjurig sen gapskratt emellanåt hehe...

Nej nu är det dags för One Tree Hill :D Wonderful :) Peace out för denna helg

Inga kommentarer: