16 oktober 2008

Grattis syrran :D 25år

Grattis Agnetha 25 år idag.. Stor flicka nu :D Hehe :)
Idag har varit en helt okej dag.. Linda och jag vakna väl vid 2-3 tiden sen var gumman tyvärr tvungen att åka på en gång :( Tråkigt men sant. Gått och varit småsur hela dagen har jag känt.
Börjar bara bli mer och mer förbannad, arg, besviken på dig. Fattar inte hur fan du kan göra en sån sak, välja sida och fel sida inte ens din familjs sida.. Och inte försöker du fixa det heller. Vad ska man tro om dig...? Och du din ragata.. Dig hatar jag mer än pesten. JA, det gör jag fan.. Hur kan man vara funtad som dig. Vem tror du att du är? Jävla fitta. Ja det är vad du är. Jag bara väntar till den dan kommer du vi möts och tro mig trevlig är det sista jag kommer vara. Idioter det är vad ni är. Trodde iaf att du skulle ringa och försöka ordna detta men hon har väl dig runt lill fingret den lilla idioten. Men ni ska få höra allt en vacker dag. Allt. Jag håller inte käften längre. Liv kommer det bli men det får det lov och bli. För jag orkar inte hålla detta inom mig längre. Vill bara förstå hur du är funtad i ditt huvud. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH.

Imorrn blir det iväg hem till Agnetha syrran och fika lite. Sen vet jag inte vad som händer. blir väl hem och dega bara, tänkte börja kolla på Sagan om ringen filmerna idag.. så det blir väl 2:an imorrn om jag håller mig uppe hela 1:an idag hehe..

Soo long fuckfaces ;)

Inga kommentarer: