3 oktober 2008

Kryssning, sliiiiten och Fredag :D


Ja nu har det gått en vecka sen jag skrev nått men nu har jag äntligen vaknat till liv efter en lång förra helg...
2 dagars utgång + kryssningen tog hårt på en. Vakna väl till liv igår :)
Allt jag har och säga om kryssningen är att det som hände på båten stannar på båten.
Men vi träffa ju på 2 uteliggare i Tallin haha Skickar med en bild på grabben sen haha.

Igår umgicks jag med syrran Malin och mina 2 änglar Lukas och Robin.. :)
Baka chokladbollar och sen käka vi donken :) Efter det blev det hem till Linda och glo på film :)

Idag åkte jag hem till mamma och sitter här nu på landet och undrar vad som händer.. lite sjuk börjar jag bli med men nej nej det får fan komma efter helgen. Imorrn blir det hem till Marie K. En tjej från förra jobbet. Ska bli kul och träffa henne och dom andra tjejerna :)

Nej nu ska jag kika vidare lite och hoppas att nå roligt händer ikväll ;)
Over and out :P

Inga kommentarer: