13 oktober 2008

Bakfull som aldrig förr... :S


Lördagen blev full fart.. vakna vid 10 tiden och försökte somna om men det gick inte. Så jag glodde framför datorn tills klockan vart 12 nånting.. sen var det dags för lunch där omkring.. Kyckling, ris och curry sås... *mumma* Vi käka och sen drog Diana iväg och jobba och jag glodde på tv och datorn ett tag till sen klockan 4 drog festen igång.. lr då börja jag fixa mig.. kvart i 5 öppnades första ölen :) Sen vart det full fart. Jag, Linda, Diana och Malle.. 4 tjejer som spelade åka buss och färg och Jag har aldrig ;) Hur kul somhelst hade vi.. Lyssna på musik och prata om allt mellan himmel och jord... Underbart kul :P Vid kvart i 11 drog vi ner mot stan, hämta ut pengar och sen dra in på konrad... vid detta lag var man ganska så dragen vill jag lova.. Full rulle där inne och man träffa en hel del roligt folk :) Sen vart det efterfest för oss tjejer :) Sliten var vi när vi vakna upp vid 11 imorse... fy så dåligt.. Somna om och vakna igen vid 16.20 mamma skulle ju nu komma och hämta mig snart... Så nu har jag kommit hem, käkat 3 mackor med obo. Börjar bli otroligt hungrig men är så trött nu vill bara sova också... Bjuder på en bild från gårdagens kväll.. Det är när jag och Linda ramlar på golvet och knappt kan resa upp oss.. men Emme var ju så snäll och tog kort på oss och sen ta upp oss haha Snäll grabb det där ;)

Dags för att släppa ner ögonlocken och dra fram johnblund.. Godnatt och pussar <3

Inga kommentarer: