25 april 2011

1 år sedan


Jag fick reda på att jag var gravid, då jag tog det BÄSTA beslutet jag gjort någonsin i hela mitt liv! Finns ingen bättre än min älskling, min prinsessa. Hon är mitt liv, mitt allt!

Just nu är vi lite sjuka, jag har ont i halsen och nyser 24/7 haha och Elise nyser hon med och har lite feber, den är inte så hög utan hon ligger på precis 38.. så förhoppnings vis försvinner den snart =) Men i övrigt mår hon bra, lika pigg och glad för det även fast hon har feber och kräks en del och nyser och har sig... Min prinsessa ska det helt enkelt vara mycket för innan hon visar sig dålig helt klart klart ;) Imorgon är det dags för BVC besök, får se om vi ska dit beroende på hur vi mår, har Elise forfarande feber får vi ställa in besöket skulle jag tro! Nej nu ska jag göra nå vettigt så vi hörs!!!

Inga kommentarer: