13 april 2011

Jag är såååååååå sjukt taggad!!

Så jävla taggad tills på lördag börjar jag bli nu, ska bli så himla kul att komma ut och bara umgås med mina underbara vänner =) Få snacka skit och dansa typ HELA natten lång! Jag är så glad och lycklig nu. Jag har BRA människor omkring mig, En dotter som jag älskar över ALLT annat i denna värld! En dotter som bara genom att finnas till gör mitt liv till! och det är nu jag även börjar märka att hon älskar mig, att hon tycker mamma är världsbäst! För att varje gång hon tittar på mig så ler hon och ikväll börja hon t.o.m skratta bara sådär genom att titta på mig. Men såklart att hon är världsbäst hon är ju MIN! Men tillbaka till lördag, jag är sjukt taggad!!!!! och imorgon ska vi till mormor Ulla och hjälpa henne och städa lite granna! Mormor är ju så envis och ska städa allt själv så igår ramla hon när hon försökte städa, dumma tant BE OM HJÄLP, men är man van att klara sig själv är det ju så att be om hjälp är inte prio 1 direkt! Men så nu ska vi dit imorgon och då ska jag även göra upp med henne att jag kommer dit 1 gång i veckan och hjälper henne att städa =) Helt klart!!! Nej nu sover prinsessan lite trött tror jag hon allt var, så ska jag fortsätta kolla på Arga snickarn! Puss på er darlings

Inga kommentarer: