12 april 2011

Javisst ja!


Inatt fick vi sova hela natten och det roligaste är att hon sov i sin egen säng i natt och då fick vi sova hela natten utan avbrott för att hon skulle äta, vilket är toppen bra, Hoppas vi lyckas hålla i detta nu också så vi hoppas på att hon sover inatt med i sängen :)


Det är väl så att nu kan vi börja få in lite rutiner, nu när allt börjar bli bra igen, hon går upp i vikt och allt går framåt, inga motgångar =)


Idag ska vi nu snart till BVC för en viktkontroll och efter det blir det mammagruppen =) Sen efter det kör vi en tripp till Cilla :) Wiiee :) och på lördag är det ÄNTLIGEN dags för min utgångspremiär =) Fasiken vad jag längtar verkligen, så nu hoppas jag bara på fint väder så dagen bara kan bli perfekt, min prinsessa ska ju få sova hos syster Malin.. spännande =) Men jag vet att det kommer gå så bra så :) Nej nu ska jag kika på ett Glee avsnitt innan vi ska till BVC =) PUSS

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag älskar också våren och sommaren . Det bästa som finns är sommar-regn så jag hoppas på mycket sånt i sommar , hihi! Knäppa jag . Men just lukten av blöt asfalt och färgerna blir helt annerlunda ute när det har regnat, helt underbart!

Nej precis. Jag struntar i vad folk säger och kör mig eget race . Mitt liv, mitt barn och som du säger, det finns inga bevis på att barnets skadas mer. Barnet kan ändå drabbas av sjukdomar även fast man inte röker . Men skönt att du kommenterade och berättade vad du tyckte :)) . Jag har pratat med väldigt många andra mammor som också rökte så jag kör på som jag brukar, men som sagt, kanske inte röker lika mycket .


Skönt att du & sötnosen fick sova hela natten :)

Elin sa...

Hahahaha, man får sig iaf ett gott skratt ;)