6 april 2011

Jaa men detta verkar ju funka bra...

Japp, medicinen jag tar för att sluta amma känns som den funkar rätt bra på mig iaf, ingen värk längre i tuttarna och dom känns inte som bomber längre.. läckert Javisst ;) Taxöron här näst HAHAHAHA Lite kul det här med medicin igentligen, som den jag äter nu är igentligen för folk som har parkinson så dom ska sluta skaka, hehe och den liiiilla tabletten jag fick när dom satte igång mina värkar är för magsår tror jag det var, lite otroligt hur olika mediciner kan funka till så mycket :) Idag blir min prinsessa hela 3 månader, mammas stora tjej :) Igår fick hon sprutor och det resulterade till lite feber igår kväll men tänk vad glad och mysig hon var för det, sötnosen då :) Idag verkar hon dock vara en sjusovare för hon sover fortfarande, och då var vi uppe 6 imorse och åt lite mat hehe :) Trött liten flicka man har :) Men så har ju jag då hunnit plocka in tvätt, äta frukost, funderar på att köra en omgång med dammsugaren också men vi får se :) Puss på er.!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej snuttaaan! <3
Naw, tack så mycket, jag gör så gott jag kan hihi :) ..
& nu blev jag ju rörd, tack så jätte mycket. Det värmer verkligen att höra det , som sagt, nu när man mest känner sig fet och ful och man är arg för att alla kläder inte passar . Så dina ord lös upp det lilla mörkret kring det, tack tack tack underbara du!!! <3 . PUSSSSSS!!!!!

Elin sa...

Ja men jag har aldrig frågot och hon har aldrig sagt något . Men ska fråga nästa gång vi är där =D.. Alltså jag var kluven, ibland fick jag för mig att det skulle vara en kille och ibland en tjej så jag kunde inte riktigt bestämma mig. Fast nu när jag tänker och känner efter så trodde jag nog innerst inne att det var en tjej som fanns där inne :).. Jag hoppas allt är bra med dig / er annars gumman <3