13 april 2011

Min mormor!


Jag älskar min mormor! Min underbara mormor! Idag fick jag reda på att min mormor som inte är så pigg i kroppen har försökt att städa själv, ramlat och gjort sig illa lite i huvudet, inget allvarligt men man blir ju fortfarande orolig. Hon är så himla envis och ska klara det mesta själv! Så imorgon ska jag dit och hjälpa henne, jag tog det beslutet själv, för jag tycker att jag är ändå hemma med Elise och vi kan självklart ta en gång i veckan och städa åt henne! Detta gör jag för min skull och mormors skull! För min skull för att jag får träffa mormor och för hennes skull att hon får det städat och att hon även får träffa Elise! Med detta vill jag inte anklaga någon annan av min släkt att dom inte träffar henne! Det är liksom deras problem INTE mitt! Detta gör jag för att jag vill och jag har inte påstått att någon annan ska ha tid att fixa och dona med att hjälpa mormor! Så att få höra surt från sin kusin "vilken tur att hon har er" ER?? vaddå ER?? Trodde min mormor hade alla sina barnbarn som skulle ställa upp för henne! men tydligen har man ju fel och det fick man ju reda på här! Helt onödigt att dra upp något sådant! Det är ju inte mitt fel om ni har dåligt samvete! Ge inte MIG skit för att jag vill hjälpa min mormor!!!!!

Inga kommentarer: