20 april 2011

Underbara dagar

Dessa senaste dagar har varit så himla underbara =) Utgången i lördags var helt ok =) Full och glad var man ju iaf, fick ju även höra "tant-fest" hahaha ;P på söndagen mådde jag helt ok för att varit ganska så kanon i lördags haha och Elise var helt klart mammig i söndags men det var bara mys för jag vara alldeles Eliseig hahaha =) Saknar mitt hjärta när man är borta så länge ifrån henne hiihii I måndags umgicks vi med Erica & Jocke& Lenore, Min underbara guddotter, ååhh så bäst hon är, lika bäst som mitt hjärta helt klart!!! =) I tisdags var vi på mammagruppen för sista gången och pratade om det mesta tog varandras nr så vi ska ses nu även efter, kommer ju sakna dom annars =) sen tog vi en promenad hem till moster Malin och hämtade nyckeln för idag skulle vi ju ut och gå med Dino =) så idag har vi umgåtts med mina favoriter Erica& Lenore och underbara Jeanette =) Mina underbara tjejer som jag älskar som är guldvärda för mig helt klart!!! =)


Imorgon ska vi umgås med mormor och mormor Ulla =) Handla och även hjälpa mormor med att städa igen =) Nej nu blir det Glee & massa Elise MYS =)

Inga kommentarer: