5 april 2011

Duktiga prinsessan...

Idag så var vi på BVC och vägde och fick sprutor, och oj vad hon grina när hon väl stack till men sen var det lugnt men så skulle hon ju sticka igen och då vart vi lite mer ledsen =( Men sen var det bara lägga henne i vagnen och nu sover hon så gott där i :) Lilla prinsessan då =) Det här med att sluta amma är verkligen inte det roligaste jag gjort, mina bröst är hårda som sten typ hela tiden, gör ont och man får trycka ut var 4:e timme ungefär, man ska ju inte göra för ofta och bara trycka ut så trycket släpper, jaa inte lätt alltså.. Känns som silikonpattar ungefär! Läckert om det inte hade gjort så förbannat ont hahaha Men jag har ju fått tabletter nu för att mjölken ska sluta produceras också :) Och jag slutar ENDAST att amma bara för att Elise inte får behålla något då det är för lösvätska!!! annars hade jag helt klart amma henne fortfarande då jag har så mycket mjölk som jag har!!! Men nu så går hon upp i vikt och väger nu 5080g. YEAH! Vi är äntligen över 5 kg :P hiihii Nej nu ska jag ta och vila lite, vi skippade mammagruppen idag då jag känner att jag inte pallar med dessa hårda bröst och att jag inte vet hur Elise kommer vara när hon vaknar efter sprutorna :)

Inga kommentarer: