9 april 2011

Päronpure och Katrinplommonpure




Det har jag fått lov att ge min prinsessa idag :)

Päronpuren gick hem dock inte plommonpuren, men fart satte iaf, tack och lov, så vi får hoppas på att hon nu slipper ha ont i magen och kunna bajsa utan att det ska göra så ont för min lilla tjej :)



















Så vad har hänt dessa dagar då, vi har varit ute hos mormor och bara mys med dom bästa i mitt liv =) i vårat liv.. annars har vi mest tagit det lugnt, bara varit helt enkelt. På tisdag ska vi iväg och väga prinsessan igen, ska bli spännande och se hur mycket hon har gått upp :) och nu så är det ju en vecka kvar tills min kära underbara syster Malin ska vara barnvakt till Elise, jag ska lämna bort min prinsessa, men till ett ställe där jag litar på denna person till 100%! och det ska faktiskt bli skönt att komma ut och shaka ass :) Bara vara med tjejerna =) Nej nu ska vi ha lördagsmys, Häxan Nadja är på väg också =) See ya!


Inga kommentarer: