3 april 2011

Får man säga,

att man snart inte orkar mer?? Men självklart orkar jag,! Elise ger mig energi till att orka allt! Imorse efter att vi fått sovit en hel natt, heeeela 8 timmar så skulle jag mata Elise, amma henne och gav henne sen ersättning och när hon var klar med den och vi satt och myste lite då sa det bara splaaash och ALLT kom upp, jag fick vända henne upp och ner för att hon sulle få ur sig allt och inte få den där jädrans dykreflex igen, trött på allt detta så jag och mamma bestämde att vi åker upp till barnakuten så får dom kolla på henne för hon får upp allt hela tiden, denna gång fick nu en annan ersättning som ska göra att det stannar kvar i magen, den är lite tjockare än vanlig så hon får träna upp magmunnen. Jag märkte skillnad direkt, nu har hon ätit det två gånger och hon har inte spytt upp nånting, visst lite småspyor men inga MEGA som annars, vilket är skönt, jag ammade henne där emellan och allt kom upp, så jag har nu även bestämt mig för att sluta amma, det funkar helt enkelt inte längre! Jag hoppas jag får se ljuset i tunneln snart, men jag tror det, jag tror det vänder nu, hon FÖR en gångs skull skjuter iväg i vikt. väger nu 4920g :) Vilken lycka att hon på bara några dagar blivit större :) Men i övrigt mår min prinsessa så himla bra, ler och skrattar och har sig! Im happy :) nu har jag fått ur mig lite, men jag tror, jag hoppas att nu NU får vi snart börja leva, nu får vi snart börja utvecklas tillsammans utan så mycket motgångar :) Nej nu ska jag mysa med min dotter!! PUSS

Inga kommentarer: