8 mars 2011

2 månader


I söndags vart min prinsessa hela 2 månader, snacka om att tiden går fort! Vad händer med henne då? Jo hon börjar bli sååå mycket mer vaken, ler otroligt mycket när man leker och skrattar med henne, Ett riktigt charmtroll helt klart! Min sötnos! Hon har även nu börjat sova längre på nätterna... "peppa peppa ta i trä" att det håller i sig, men en bra rutin vi har fått in är att runt 23 då sover hon för kvällen, känns bra iaf =) Sen att hon nu sover till 5-7 på morgonen är ju rena himmelriket för mig haha Förstå chocken när man vaknar och kollar på klockan och den står på 7.10.. VA? har jag fått sova 7 timmar utan att vakna upp och ge mat, haha!! Det enda man kände att man hade sovit såpass länge var fasiken i tuttarna.. Inge kul när det känns som dom ska sprängas.. haha Det här med att amma kan folk se det som att ammar du inte på en viss tid får du jävla snabbt typ sillisar hahaha men lika fort försvinner dom så fort bebisen äter haha

Idag var jag till barnmorskan, allt var helt OK :P Fit for fight igen med andra ord haha Sen fick jag hem förlossningspapprena, så himla kul och läsa igenom :) hiihii
Äntligen har även mina linser kommit! Har varit utan nu i över en vecka, gillar inte att ha glasögon på mig alls, såå imorgon får jag linserna utav mamma YES!!!!!!! :D

Torsdag är det dags för BVC igen och då får vi se hur stor prinsessan har blivit, ska bli spännande hiihii =)

och Erica: Du har så himla rätt, har ju en fest den 16 April som jag VERKLIGEN vill gå på så blir väl att försöka lämna ifrån mig henne innan det och jaa fasiken vad jag kommer att tänka på henne haha! Förstår inte hur jag ska klara av det, det är ju liksom hon och jag!?! Ska det helt plötsligt bara vara jag!? haha Jaa du förstår ju tankarna hehe!

Nej nu ska jag umgås lite med syster, Prinsessan sover så sött =)

Inga kommentarer: