25 mars 2011

Swear it again


You came into my life sent from above
Better than a dream, such a perfect love
And I'll adore you till the end of time
Angel of mine - Elise mitt hjärta, mitt liv mitt allt ♥

Fredag idag och vädret är underbart iaf då solen lyser upp! Idag får vi besök utav lillebror som ska låna duschen och fixa sig inför en utekväll på stan, Usch vad tiden alltid går så fort, min lillebror är verkligen såpass gammal nu för att gå ut på krogen haha och jag känner mig som mamma som ska fixa mat till han så han inte super på tom mage hahaha Mamma AK i farten haha

Och vet ni, vad det bästa är, Nu när prickarna försvunnit på min ängel är hon så himla mycket piggare och hon bara ler och pratar och skrattar =) Tittar på mig med världens bästa leende. Helt klart är det Elise och jag, Bästa teamet! Vi två mot världen. Och jag vill absolut inte ha det på något annat sätt för allt i världen! Det är min älskling mitt allt mitt liv, Kärleken till ett barn är obeskrivlig! Bästa kärleken man kan ha i världen helt klart!

Och så en liten update då, vi var på vårt första BVC besök på herrgärdet igår, Underbara människa, jag kände mig så välkommen och så lugn när jag var där. Hon är en ängel helt klart och dölja nått för henne går inte! Elise är nu 61,2 cm lång och väger fortfarande 4690g. hon står stilla på vikten men mår så bra helt klart! Vi ringde även upp Läkaren på barnkliniken som inte ringt upp mig i tisdags för resultatet av blodprovet vi tog förra veckan, där kom det nu fram att hon har förmycket blodkroppar, och därav allergisk mot något, alltså måste vi nu nästa vecka göra nya prov och undersöka mer, därav att jag skrev att det alltid är något, det känns som det aldrig tar slut.. Varför kan inte vi bara få må bra?!?!? Kan inte bara allt vara bra! Men som min underbara BVC sköterska sa allt kommer bli bra, man får försöka se det positiva ur det negativa som jag alltid säger :)
Nej nu tar vi och går ut på en promenad skulle jag tro, komma ut lite granna iaf =) PUSS på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Ser ju ut som Ove i Solsidan!!