9 mars 2011

Lovade ju en sak...

att jag skulle nämna att vi sovit hos moster Malin och Kusinerna i helgen också :) Från söndag till tisdag då så inte helgen haha :) Super mys, Malin bjöd på Potatismos och kött i söndags efter att jag frågade om hon kunde det, Min syster och Min mammas mat är grym gott! hiihii Det bästa helt klart! Alltid lika kul och komma dit och bara umgås med mina änglar =)

Imorgon är det dags för BVC igen.. längtar lite för jag vill veta hur mycket hon väger hehe =) Hon börjar kännas lite tyngre nu men jäklar vad lång hon ska vara nu då hehe =)

Nu längtar jag även ganska mycket tills April då jag ska få träffa min guddotter igen.. Tiden kan väl gå liiiiiite fortare va :P hehe Vill bara busa och leka med henne, och även träffa hennes mamma såklart =) Mina favoriter här i världen, Elise, Erica och Lenore! hiihii

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min underbara dotter!!

1 kommentar:

erica sa...

detsamma detsamma hjärtat! vi saknar er med! =) ses snart!