20 mars 2011

Jag önskar jag kunde berätta.


Men nej jag kan inte.

Så vad har hänt den senaste tiden då, Jag har hört Elise skratta för första gången. Tårarna kom direkt på mig, mamma var här och sen kittla hon Elise och då kom skrattat och jag vart alldeles chockad och bara ååååhhhhh hiihii :) Mamma trodde jag hade hört det förut men icke icke, men nu så, nu går det, man bara busar med henne får hon skratt =) Det är nu allt roliga börjar, alla dom här första gången grejerna som ska komma :) Upplevelsen, känslan är obeskrivlig och jag är glad att JAG är med då hon har gjort allt första gången, mormor med har ju lyckats varit med då hon har lett och sen skrattat hiihii :)

I fredags då var vi hos BÄSTA Deki och klippte oss eller mig hiihii så sjukt nöjd varje gång jag går därifrån, det bästa med Deki är att jag verkligen vet att jag kan låta han få fria händer och göra vad han vill med mitt hår för att det ALLTID blir bra, har aldrig gått därifrån missnöjd inte det minsta ens, så ska ni klippa er rekomenderar jag Salon MIO 021-121145 ;) Bästa stället helt klart och inte dyr heller. jag menar 280 kr för en klippning som blir bra :)

Annars då, dagarna rullar på, vi myser för fullt, träffar på folk ibland, tar promenader m.m.. Bara lever livet precis som bara vi kan göra :)
PUSS på er by the way, för att vara så många som läser min blogg är ni sjukt DÅLIGA på att kommentera ;)

1 kommentar:

Hanna sa...

Så sööööt! :)