15 mars 2011

Tjingeling *nyp i kinden*


Stumpan redo för staden YEAH!

Kom ihåg ett litet minne från uttrycket tjingeling och *nyp i kinden* Var ju så att för några år sen så skulle Jag och min favorit Erica och våran kära vän Jenny ha filmkväll.. Eftersom jag kom senare fick dom välja film, dom hade då valt en svenska film som heter Familjehemligheter om jag inte minns helt fel. Jag kan nog inte med ord beskriva vilken skit film det var hahaha sen fick sa dom så snällt till mig att "Ja vi valde mellan denna och Roadtrip!" VA??? sa jag, och ni valde denna film?? haha En sur blick fick dom allt från mig haha! Men den filmen vart ett minne för livet vill jag lova hahahahaha!!

Idag var vi ner på stan med tanterna Cilla och Fia, alltid lika kul och vara med dom, man kan ju verkligen vara sig själv med dom, göra allt verkligen! Älskar er mina tanter haha :P

Och suprise suprise, idag ringde läkaren mig trots att dom tagit bort telefon tiden, han hade ingen aning om att dom hade avbokat den och att jag skulle komma dit på torsdag, så medans vi pratade kollade han upp så att det verkligen var så att jag skulle komma dit, vilka idioter verkligen!!! Så torsdag ska vi dit iaf så får vi se vad han säger om magmunnen.!
Nej nu har jag inte nå vettigt återigen att skriva om så TJING!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!! Gud va tiden går, ena dagen på "e18" och den andra dagen är du mamma.
Otrolig söt liten flicka du fick! Vet att du är stark (behöver inte ens nämna det) och att du utan tvekan kommer att vara en riktig bra mamma.

Försökt bläddra igenom dina 9 tuffa månader på ca 9 minuter. Vilken resa! Men en sak, sluta vara så arg hela tiden :)

Jag hoppas folk runt omkring dig är snälla nu, och stöttar dig med alla typer av stöd det kan tänkas behövas. Nu vet inte jag hela historien, men så som jag har förstått det så gör du något som knappt två personer klarar av. Var stolt!

Jag ska inte ta upp tid tid, med min läsning och jag antar att du redan från min första mening vet vem jag är * ifall om du anstränger dig lite*

Sköt om dig och ge lillen en baby kram från mig!