14 mars 2011

Underbara människorna på Gotland

för ca 3 år sen började jag prata med mitt hjärta Mattias, Han bor på gotland och är en underbar människa! Han kommer alltid vara mitt hjärta, en oooootroligt bra vän, en person jag vet alltid finns här för mig även om vi har haft våra stunder då vi bråkat, komiska med det hela är att jag ALDRIG träffat denna person, aldrig någonsin, men ändå älskar jag honom. Han är bara Han liksom. Genom honom har jag även lärt känna andra UNDERBARA människor, Marcus, Camilla och Elin.!

Marcus och Camilla, dom är det där paret jag alltid kommer att hålla på att det alltid är dom , för såå söta som dom är, båda lika goa! Dock marcus en uppkäftig skitunge men men ;)

sen har vi den underbara söta Elin (http://sjattejunitvatusenelva.blogg.se/) som jag fick kontakt med genom att vi båda var gravida, jag i sluttampen av min och hon i början av hennes, så fantastik att få följa henne under hennes, och hon är bara så himla go.! Verkligen trevlig, snäll och en tjej i helt min smak om man säger så :) Ni har hennes blogg där ni kan läsa, även följa hennes graviditet, En flicka ska hon få, kan ni tänka er. Säger då det MER TJEJER TILL VÄRLDEN ;)

Ville bara slänga in ett inlägg till dom för dom är verkligen underbara! Dom är super goa! Detta är människor jag aldrig träffat men tycker om sååå himla mycket! Ni är toppen verkligen! Ni får mig att le och bli glad av att ha i mitt liv! Tack för att ni finns! :)

2 kommentarer:

Elin sa...

Hur söt och go och underbar är inte du??? Mitt leende var över öronen hela tiden! Längtar tills vi ses <3

Camilla sa...

va gullig du är :) kan bara säga desamma :) hoppas att vi kan ses snart :) hade varit roligt att få träffa er :D <3