5 mars 2011

Kycklingpastasallad


Såå jävla gott MUMS, idag har vi bara myst, vissa dagar blir det bara att man är, händer inte så mycket, man har liksom inte så mycket att uppdatera om då jag inte tänker berätta om hur hennes bajs ser ut och om hon kräks m.m... hehe =)

Det var tänkt att vi skulle ta en promenad men det är sådan jäkla blåst ute så vi skulle nog båda blåsa omkull skulle jag tro. Ikväll är det ju andra chansen på Melodifestivalen, Alla andra år har jag alltid bojkottat denna melodifestival men detta år har jag följt det kan även ha med att göra att jag har min dotter och därav inte ute och super på helgerna nu hahaha ;) Annars kan jag lova att en utekväll är mycket roligare än att glo på melodifestivalen fast med rätt sällskap är det helt okej =) Jag har ju dock det bästa sällskapet såklart :) hiihii Det var ju tänkt att vi skulle åka till MosterMalin men hon skulle ha besök så vi stannar hemma, så får nu får vi besök av Moster Agentha istället, har blivit lite av en grej att vi ses på lördagar och kollar på melodifestivalen.. :) men moster Malin får vi ju träffa på måndag :) Super mys =)

Jag älskar verkligen min familj dom är dom bästa man kan ha i livet!

Dom senaste dagarna har jag känt ett sånt jävla sug på att gå ut och festa och ha rolig kväll! Är det fel av mig!?!?!

1 kommentar:

erica sa...

knappast fel =) jag hade samma, ungefär efter en månad när jag hade vant mej lite och det började komma in någon form av rutin i livet. vi firade ju midsommarafton strax innan lenore blev två månader, och jag hade sett fram emot det så himla himla mycket att jag skulle dricka min favoritöl och två drinkar. väl på midsommarafton så drack jag en tredjedel av ölen och en halv drink kanske. det var inte alls som jag fantiserade om liksom haha =) du kan ju testa att bara lämna bort henne några timmar någon dag först, innan en bra fest kommer som du vill gå på, för att vänja dej och henne lite. för jag är ganska säker att väl på festen kommer du ändå bara tänka på henne, haha =)