11 mars 2011

Lycka. Kärlek. Mitt allt.


Igår hade jag en riktig skit dag men hade jag inte haft min underbara dotter som bara log åt mig halva dan så hade jag nog blivit tokig, men sen är hon där, och bara tittar på henne och säger hej hjärtat och då ler hon som bara hon kan le och får mig att må såå bra, min ängel.
Imorse ringde jag då till Herrgärdet BVC och kan säga att bara genom att prata med henne kände jag mig mycket bättre, även hon sa att så fick man inte göra som hon nu gjort mot mig! Skönt att även få höra från en annan bvc sköterska också! Så nu har vi bytt till Herrgärdet, tror jag kommer må super bra där! Där kommer jag och trivas!
Idag tog vi en promenad också, det har ju varit sååååå jädrans underbart väder ute idag, så vi gick en sväng till Coop Forum, där även moster Agentha stod och dema Juice.. mums :) hehe så lite förfriskningar tog vi på vägen, tog bussen hem eller till stan och gick därifrån och hem, nu så står en pastagratäng i ugnen som jag hoppas på ska bli klart, och Elise ligger i babysitter och pratar och ler mot mig, pratar lite med mamma hiihii =)
Nej nu ska jag busa med den som ger mig mest glädje här i livet! Tänk att hon är MIN MIN MIN MIN!!! Kärlek!

Inga kommentarer: