2 mars 2011

Ond cirkel


Har känt nu på senaste tiden att jag måste få Elise att sova själv, oftast så sover hon på mig eller brevid mig.. och har blivit en vana för henne då hon nästan vaknar direkt när jag går ifrån henne! Men hon har sina perioder liksom och plus att det är hon och jag! Så mysa får jag göra tycker jag allt! Men så idag, la jag henne på mage tänkte hon skulle träna lite nackmuskler och vad gör hon, tvärdäckar haha såå söt och hon vakna inte när jag gick därifrån och har nu sovit i någon timme i sängen (dock min säng men själv). och nu vill ju bara jag mysa med henne, sova med henne haha så tror vi båda två har blivit beroende av varandra! Ja vi är beroende av varandra helt klart!

Igår fick jag även en inbjudan av min underbara Fulla AB ( Hanna sötnosen) om vårpartaj, fira in våren och att sommaren är på väg, sååå himla nice idé du kom på där gumman! Och jag ska nog gå, eller jag SKA gå! Barnvakt är ju inte direkt nå problem! Både mamma och Malin vill ju vara, dom slåss nästan om henne hehe :) Så detta kommer bli min första utekväll!! Då är det nästan exakt 1 år sen jag drack! så ska bli en riktigt kul kväll, och jag ser verkligen fram emot denna! Och det värmer sjukt mycket att folk inte glömmer bort mig! Bara för att man har fått barn betyder det inte att man inte kan gå ut och roa sig!!

Nej nu ska jag fortsätta glo på Glee och bara vänta tills Big Brother börjar!! Beroende! jajamensan! haha

Inga kommentarer: