20 mars 2011

Hur kan man inte älska sina barn??

Alltså jag blir bara så jävla förbannad! ska börja med att säga att jag menar inte ALLA killar nu i detta inlägg så några såna kommentarer behövs inte utan nu måste jag få ur mig lite,

Jag har en vän, EN underbar vän som går igenom ett helvete verkligen. Självklart är det ju för att det finns en jävla loser med i bilden, en sån där kille som fan kan K****A men inte ta ansvar för sina handlingar! blir så förbannad verkligen för hon är ju självklart inte ensam om att ha en pappa till sina barn som inte bryr sig, Jag kan inte förstå hur man inte kan älska sitt eget kött och blod, hur man kan leva på som vanligt utan att ens tänka att man har ETT BARN ett liv, något man tillfört till världen, hur kan man inte vilja veta hur det barnet/barnen mår! Detta inlägg kommer efter jag läste min väns inlägg och vara bara tvungen att få ur mig, visst i min situation så har han inte velat vara med från början men ibland känner jag och tänker jag hur kan han ÄNDÅ inte vilja veta av sitt barn när han vet att hon finns, hon är i livet, hon lever liksom! Hur kan man som PAPPA inte vilja veta av sina barn? Jag förstår inte, och kommer aldrig förstå hur dom där idioterna bara tänker på sig själva! Väx upp!! Vi lever för våra barn, jag vet att jag aldrig kommer att ångra beslutet jag tog när jag bestämde mig för att behålla Elise, Hon är mitt liv! Det bästa beslutet jag någonsin gjort även fast hennes pappa inte vill vara med! Hennes pappa inte ens vill att det ska finnas på papper, helt enkelt bara skiter i det helt enkelt bara lever sitt liv som om inget har hänt!?!?
Nej nu har jag fått ur mig lite, NI brudar som har hittat dom där bra karlarna HÅLL I DOM för allt i världen för fan finns det inte många utav dom! haha NU har jag fått spotta ur mig lite, och folk är ni inga idioter behöver ni inte ta ÅT er direkt!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag är så stolt över dig att du klarar den här mammarollen så bra själv AK. Riktigt imponerad och du ska vara stolt över dig själv också :)

Kram!!