14 mars 2011

Lite tid över för mig själv


har jag just nu, hjärtat sover i sin säng. måste ta tag i det och försöka lägga henne där även på natten nu, även om det är sååååå himla mys och ha henne i sängen, det är ju bara vi två liksom, helt klart beroende av varandra, hon saknar mig och jag saknar henne hehe =) Vad har hänt då? Vi kikade på melodifestivalen i lördags, låten som vann var ju helt okej :) Inte lär vi skämmas iaf på eurovision som förra året haha! I söndags åkte vi över till Morfar och Tant Lea och bara hade det bra, käkade lite och snackade en massa :) även fika bjöds det på hiihii :)

Idag vart det en hemma dag även om vädret är underbart vi har ju faktiskt varit ute och gått promenader 3 dagar i rad nu så vi kan ha en innemys dag också :) Hon börjar Le så himla mycket mer nu :) Igår kväll låg vi i sängen och jag sjöng för henne och hon prata och prata och skratta hiihii Så underbar!
Denna vecka då, imorgon ska vi kanske träffa tant Cilla, onsdag inget och torsdag barnkliniken och ut till mamma :) sen på fredag ska jag klippa mig!!! Äntligen såå trött på mitt hår, tjockt och bara jobbigt känns som jag går runt med en mössa på mig hela tiden.. Drygt nu när det börjar bli varmare ute också! Nej nu har jag inte mycket vettigt att skriva så tjingeling *nyp i kinden*

1 kommentar:

erica sa...

tjingeling hahahaha =D bästa filmen ever, eller vad säger du =P