14 december 2010

åååhhhh....

Nej nu måste jag få ur mig ALLT... Den där jävla försäkringskassan alltså, och jag har inte ens börjat med mammapenning eller barnbidraget m.m.. utan nej detta gäller aktivitetstödet som jag fått... jag gick in och kikade och tänkte shit detta är nå fel, så mycket ska jag inte få.. utan DUKTIG som jag själv tyckte att jag var ringde jag upp FK och frågade.. det är liksom nått som inte stämmer... jag menar dom flesta skulle nog ha skitit i det och tänkt shit mer pengar inte mitt problem utan deras... Men nej, nu var jag så duktig och ringde upp dom, sen så berätta hon för mig att jag kommer få ett inbetalningskort och jag sa aa vad bra då blir det på hälften av dom pengarna jag har fått, förlåt mig men mest logiska för mig när dom gett mig DUBBELT, alltså HÄLFTEN tillbaka.. men nej nej nej då ska JAG betala in skatten till dom också alltså typ 1000kr mer... och inte nu på en gång att hon i den där jävla telefonen kunde skickat ut ett inbetalnings kort utan NEJ nästa år.. visst det är om typ en månad men IAF... Då sa jag till henne med gråten i halsen att jag har fan inte råd med det, nej men då gav hon mig super tipset att jag kan ju ringa till skattemyndigheten och sen betalar dom tillbaka skatten till mig för att FK gjort fel. SOM OM det kommer vara lika enkelt som det lät.. IN MY ASS, jag ska säkert då skicka in tusen olika papper m.m.... Varför SKA JAG behöva rätta till DERAS FEL, DERAS MISSTAG.... Om man ens kunde få reda på den där jävla fjanten som har råka dubbelklicka så jag ska få skit sen... fan vad förbannad jag blir.! tycker att när jag var så jävla duktigt och ringde kunde väl DET MINSTA dom gjort var att stå för sitt fel och skicka ut intbelningskortet på en gång SÅ jag slipper vänta och ha detta i mitt huvud i en månads tid... Idioter.... Shit vad kul att man ska ha med dom och göra nu i 1 års tid MINST!!!!!!

2 kommentarer:

erica sa...

suck! det jävla företaget alltså... hur svårt ska det vara tycker man? jävla klantarslen. lider med dej, hoppas verkligen att skatteverket är lite mer förstående och lättare att leka med. shit vilka rövhål.

Crazytimes sa...

Ja det hoppas jag med. Men det kommer absolut vara så att jag måste skicka in nå papper m.m och det kommer ta sin tid.. suck.! får helt enkelt vänta tills lilla lappen kommer och då ta upp bråket igen.. suck!