14 december 2010

Olika åsikter...

det har vi allihopa verkligen.. det är allt jag tänker och säga.. Skulle kunna skriva så mycket mer men neej jag stoppar där för jag orkar inte ens lägga ner min energi på det hela... Har annat att tänka på ;)

Nu är det bara 5 dagar kvar till BF.. det är helt otroligt.. 5 dagar, vart tog månaderna och veckorna vägen hiihii.. just nu verkar det ju även som att bebis trivs som fisken i vattnet där inne också.. haha och någon promenad idag blir det icke vill jag lova, helt sjukt slut var jag igår.. och måste ju ha ork att trycka ut bebis också.. haha så går var det väl första gången jag önskade att bebis faktiskt ville vara kvar i magen.. haha Men nu så... nu har jag fått sovit så nu kan bebis få komma ut igen :) hiiihii..

Idag blir en lugn dag, blir till att bara ta det lugnt och kika lite på tre kronor skulle jag tro :P hehe
Har just nu inte så mycket mer att skriva... Seee ya!

1 kommentar:

erica sa...

du kanske kan lura bebisen... ligga ner i sängen eller soffan och sprattla lite med benen som att du är ute och går =) men dom är smarta, så h*n går nog inte på det tyvärr.