12 december 2010

promenad...

idag gick jag hemifrån mig (stan) till gidde hem till cilla och lilja för lite glöggfika... jag lovar er, det var den värsta promenaden jag gjort i hela mitt liv, trodde jag skulle föda på plats ett tag, men det var bara att hålla ihop och gå.. det slutade ju efter tag att göra super ont iaf hehe =) så nu får vi se om jag hjälpt till något, annars ska jag tammetusan ta en sådan mördarpromenad hem imorgon med.. allt för att bara göra det så obekvämt för den lille haha :D

låter elakt men jag vill ha ut min bebis nu och som min kära vän Frida säger, bara för att jag längtar så mycket kommer jag gå över tiden.. Men dock tänker jag då såhär, att inom loppet av 3 veckor har jag min bebis... thiiihiii den ni ;)

1 kommentar:

erica sa...

haha, jag får så fina syner i huvet =) men seriöst, vad gör man om det skulle hända på riktigt. bara gilla läget, ringa efter nån och hoppas på att man hinner in? asläskigt, gå inte så långt nästa gång är du söt =)