19 december 2010

19 december... Dagen D

Idag är vi inne på dagen D som jag kallar det så fint.. 19 dec är jag beräknad.. frågan är bara när mitt lilla hjärta bestämmer sig för att komma ut.! Känns just nu som att bebis mår bra där inne i magen.. men snart så förhoppningsvis vill faktiskt h*n ut i världen och mysa med MIG =) =) =)

Det känns så otroligt att nu är ju verkligen sista datumet här, nu är det verkligen dags NÄRSOM, så det är väl nu faktiskt nerverna kommer på riktigt ordentligt. Annars har man alltid haft i bakhuvudet att det är ju faktiskt 19 dec den är beräknad.. men nu då.. nu har jag ingen datum jag kan lugna ner mig med.. Jaa som sagt känslorna går upp och ner, ena stunden KOM UT, nästa stanna en liten stund haha =) fast nu är det mest KOM UT... jag vill mysa och kramas och bara vara till max lycklig, jag är lycklig nu men förstå lyckan när jag har min ängel i min famn, inte ens jag kan tänka så långt och då kan jag ha min ängel i min famn imorgon redan hehe =)

JAG LÄNGTAR!

Inga kommentarer: