26 december 2010

+ 7 men kom igen nu va?!??!

7 dagar över tiden, börjar kännas som en oändlighet detta, tur att man gör saker om dagarna så tiden går iaf.. otålig börjar man ju faktiskt och bli nu, jag menar det är ju faktiskt dags för den lilla att ta sig ut..



Julen har varit underbar =) Tack min underbar familj för allt =) igår var jag hemma hos syster malin och var lite barnvakt, spelade UNO typ hela kvällen hahaha sjukt kul spel :P jag vann ;P Idag vart det mellandags rea shopping dags, fann en hel del fynd till mig själv, saker jag kan ha nu och även när bebis är född sen :D Underbart! självklart vart det en hel del fynd till mitt lilla hjärta i magen.. ojoj nu finns det kläder så det räcker och blir över.. haha shit vad min bebis kommer alltid ha kläder haha :P



Nej nu ska jag väl glo lite på tv och hoppas på att något händer snart :P hehehe



PUSS

Inga kommentarer: