5 december 2010

Julfest med jobbet...


Sådär såg jag ut igår då jag var redo för lite julfest med jobbet =)
Otroligt kul och träffa alla underbara igen, älskar verkligen människorna på mitt jobb.

Idag är det 14 dagar kvar till mitt lilla troll är beräknat att komma ut :D känns ju nå så sjukt spännande och nervöst samtidigt... jag vill ju bara att det ska börja göra ont nu som man säger haha :D Kom ut nu, jag orkar faktiskt inte vänta längre hahaha :)Bebis bara rör sig där inne tycker allt den kan trycka ut sig istället hehe :D

Nej idag ska jag ha en film dag hade jag tänkt, ligga i soffan och vila lite bara, försöka iaf =) Imorgon ska vi till BM får vi se om huvudet har fixerat sig men det LÄR det ha gjort nu iaf.. går ju faktiskt in i V 39 imorgon :D hihii...
Puss på er raringar

Inga kommentarer: