2 december 2010

Partyprinsessan....


blir mamma... =) Så himla läckert och så jäkla roligt och kolla bak i tiden på gamla kort och tänka shit, detta hade jag ALDRIG trott om mig själv, att jag idag skulle vara där jag är.. Partyprinsessan till tusen, varje helg, varje gång det kom ett fest tillfälle ska man väl typ säga igentligen haaha :) Idag är jag i 9:e månaden kan föda närsom... Så himla läckert.

Jag känner själv hur mycket jag har vuxit dessa månader som gått, jag ser helt klart saker på annat sätt.. Men det hör ju till skulle jag tro :) Iaf för mig , alla är ju olika så enkelt är det :) Nu finns det inget annat i världen som är viktigare för mig än min lilla ängel jag har i magen, den lilla bebisen som jag bara hoppas vill komma ut nu snart... Jag är en sån att vill jag ha nått så vill jag ha det ganska fort, att då få reda på att man är gravid när man är i v 6 så kan ni tänka er att dessa 9 månader kännts SJUKT långa haha :D Men varit helt underbara med tanke på allt man får uppleva.. och bara tänka på vad jag kommer att få uppleva.. Älskar tanken så mycket =)

Ena stunden bara verkligen vill jag att dessa värkar ska sätta igång för då är det ju verkligen dags, bara komma igång liksom snälla, kom ut haha :D Medans andra stunden får bebis gärna ligga där inne och mysa hehe... Fast jag är ju mest trött nu på att vara en tjockis och vill mysa med bebisen... Så kom ut tack!

Jag älskar mitt liv!

1 kommentar:

Sandra sa...

För mig kommer du alltid vara partyprinsessa men snart även mamma. Det blir liksom allt som är bäst i ett! Härt jo!