16 december 2010

Sovit som en ängel...

så himla skönt att få sova ut om man säger så, inte ligga och vrida och vända sig få halsbränna hela tiden och gå upp och ta samarin.. utan tog samarin somna och sooooov, visst fick jag gå upp och kissa men det var allt, annars brukar jag vakna till ordentligt varje gång jag kissar och inte kunna somna om på typ en timme men inatt då fick jag gå som en zombie och sen bara lägga mig i säng igen.. så jävla underbart... =) Jag är lycklig idag vill jag lova haha =)

Så idag har jag bestämt fikabesök hos Daniela, ska bli super kul och träffa henne då det var ett tag sen och se magen på henne hur den växt :) hiiihiii... Håller tummarna för att den vill sparka när jag är där, jag känner ju bara min röra sig hela dagarna så vore kul och känna på någon annan :) hiihii.. =) Sen ikväll tror jag det blir tacos kväll med min älskade Emme =) Ska bli super mys :)

Så nu ska jag bara vila upp mig tills jag ska slänga mig i duschen och bli fräsch tills daniela kommer och hämtar mig :) Puss på er

Inga kommentarer: